Verstraler met sensor

Ik ben op zoek naar een verstraler met sensor (mag ook apart)…en die ik uiteraard ook kan aansturen indien nodig. Ik dacht aan de verstraler van Philips (Welcome verstraler voor buiten) …en dit in combinatie met een sensor, doch ik weet niet of je deze verstraler zo kan schakelen dat zowel de sensor werkt alsook dat je de verstraler aan en uit kan zetten.Ik neem aan dat als de sensor niet geactiveerd is, dat je dan de verstraler ook niet kan aanzetten omdat deze dan geen stroom heeft.
Alle info is welkom :slight_smile:

Als je de Hue Welcome Verstraler bedoelt, die werkt via Zigbee. Hij word ondersteund door de app voor Homey. (daar heet hij Welcome Outdoor Floodlight, Lijkt mij dezelfde) Philips Hue, zonder Bridge. https://homey.app/nl-nl/app/com.philips.hue.zigbee/Philips-Hue,-without-the-bridge/
Deze lamp kan je dus via Homey gewoon aan en uit schakelen. Er moet ook altijd spanning op blijven staan.
Dus als je deze ook wilt aanzetten via een sensor is het verstandig om ook een sensor met bv Zigbee of Z-Wave te koppelen aan Homey.
Als de sensor dan beweging ziet dan stuurt hij dat naar Homey en Homey kan dan de lamp aansturen.

Ik gebruikt de HUE Welcome Color verstraler, die uiteraard op 220 volt werkt, samen met twee batterij gevoede HUE buitensensoren achter in mijn tuin. Alles loopt via de HUE bridge, dus Zigbee, en dat werkt al jaren feilloos.

Wim, Mike, fel bedankt voor jullie snelle reactie. Ik had er niet bij stilgestaan dat ik de sensor en de lamp gewoon los van elkaar kan gebruiken :roll_eyes: . Dat maakt het inderdaad gemakkelijker.