Ik heb al lange tijd een Homey Pro en Google home maar heb het een aantal maanden geleden naast mij neergelegd omdat ik er niet meer uit kwam. Uren en dagen bezig geweest om alles op mijn Homey te krijgen maar nooit alles werkend gekregen (en ik denk dat ik niet de enige ben). Zo krijg ik Calex lampen, airco van AUX, elektrisch gordijn uit China, LED strip van ?, energieschakelaars van Sonoff en wat ik nog vergeet. Tuya cloud (ingewikkeld appje om in te stellen en erg gebruikersonvriendelijk voor simpele zielen zoals ik) is inmiddels ook uit de lucht want ik kom er niet meer in.
Is er nu echt geen simpel programma (appje) die al dit soort apparaten kan aansturen? Zo niet wie kan mij helpen aan appjes die wel werken voor mijn apparaten die ik zojuist beschreven heb.
Welkom op het forum
Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.