Veel foutmeldingen ineens

Hallo, ineens alleen maar rode driehoekjes. Hie kan dit?

Ik denk dat er een App gestopt is. Kijk daar eens.

Hue is naar herstart weer goed.
Tado geeft naar een paar seconden weer driehiekjes.
Dit gebeurt me nu echt te vaak. Ik heb al een flow moeten maken om Tado elke 4 uur opnieuw te starten.
Snap er niks van.

Als je een Homey Pro hebt, en je gebruikt nog de originele Athom power supply, probeer dan eens een andere.

1 Like

Omdat ik dit probleem al een hele tijd heb. Heb ik destijds een experiental mode gekregen. Kan het zijn dat deze is geblokkerd of zo.
Gr. T

Zolang je auto update uit hebt staan, kan Athom (voor zover mij bekend) niet zomaar iets uitschakelen of verwijderen van jouw Pro.
De tado v3 app doet het hier prima, het is juist een app die nooit herstart hoeft te worden…

Dat 6 je komt omdat ik nu niet thuis ben

Opnieuw inloggen lijkt te werken, nu wachten tot ik weer moet inloggen of herstarten

1 Like

Heb hier ook gemiddeld 1 x per maand last van. Er is iets met mijn WIFI dat dit veroorzaakt. Homey opnieuw opstarten heeft geen zin. Maar mijn router opnieuw opstarten wel…

Zit ook de te denken hier een keer een ‘domme’ :nauseated_face: vakantieschakelaar tussen te zetten die dit elke week een keer doet in de nacht…

Oude KAKU socket en een flow in Homey ?

Of nog beter een goede Wifi / Router kopen :wink:

1 Like

KAKU zou inderdaad ook kunnen! Bedenk mij nu ineens dat Zigbee ook kan, die gaat natuurlijk niet offline :woozy_face:.

Maar betere wifi router is de juiste oplossing inderdaad :rofl:. Is standaard router vanuit de provider…

Hier een slimme plug achter de desbetreffende router, welke zelf verbindt met een andere router.
Elke dag om 04:00 uur 1 minuut power off.
De plug op een andere router verbonden zodat ik remote de router ook een reset kan doen.
Ik ben zwaar teleurgesteld in hardware routers en sinds ik PiHole DHCP en DNS laat doen gaat het stukken beter.

1 Like

Bijzonder is dat toch hoe verschillend de ervaringen zijn.
Ik heb een standaard huis-tuin-en-keuken kpn experiabox van 4? jaar oud en Homey werkt er nu 1,5 jaar prima mee. Homey start alleen opnieuw na een FW update; router alleen na stroomuitval / door een automaat.

Nu is het wel zo dat ik 60/70 devices op het netwerk heb bedraad + wifi
Ik weet niet of deze situatie vergelijkbaar is

Ik ‘maar’ 51 (actieve)