Update 5.0.0-rc.17 / 18

Als je een backup hebt zou je kunnen proberen die terug te zetten.
Ben er alleen niet zeker van of die ook de FW downgrade

Ik heb een abonnement voor het backuppen, maar hoe kan ik die benaderen. Klinkt stom, maar ik weet het gewoon niet.

Klik hier

1 Like

Ik ben bang dat je gelijk hebt. Er word geen Firmware backup gemaakt.

Ik zou denken dat als je een factory reset doet, de laatste stabiele firmware geïnstalleerd wordt. Daarna zou je dan de backup terug kunnen zetten (disclaimer: geen enkele ervaring mee).

Ga ik proberen

Wordt te oud voor dit soort dingen heb ik in gaten lukt voor geen meter.

1 Like

Waar loop je tegenaan?

Ik loop tegen van alles aan, maar het meeste mijn eigen onkunde. Ik dacht dat het gelukt was na ettelijke keren dat bolletje op zijn kop te houden, ik weet niet eens meer wat ik gedaan heb, althans kan het niet na vertellen. Homey start weer op en is te benaderen via mijn telefoon, ik denk “”“Yes”""gelukt. Kijk ik naar de firmware staat er toch weer 5.0.0/18 op en alle Aqara sensoren helemaal weg. Dus ik denk dat ik mijn Homey te koop zet.

Je kunt ook even wachten tot de aqara app ge-update is?

Ik ben bang dat als je hier niet technisch genoeg voor bent dat je beter geen domotica producten in huis haalt.

De Aqara sensoren sensoren gaan het hopelijk eind augustus weer doen als je geluk hebt.
De schrijver van de app heeft momenteel vakantie.
@TedTolboom Aqara & Xiaomi Smart Home - Zigbee App (v0.8.0)

Ik ga voor de optie wachten op Ted Tolboom. Toch bedankt een ieder voor de reacties.

Hier is een topic waarin iemand beweerd van een experimentele versie te zijn teruggegaan naar de stabiele

Gr,
Salvolin

1 Like

@Salvolin Dit was OKTOBER 2018 !!!

En? Heb je die procedure getest? Als dat niet werk graag even een support ticket aanmaken want dat zou zo moeten werken i.m.h.o.

Sorry. had ik er bij moeten zetten,
heb ik niet getest, was als waarschuwing dat dit niet speciaal voor V5 geschreven was.

Ik denk dat ik het op deze manier gedaan heb. Maar wat ik eerder zei ik weet het absoluut niet exact of ik het ook zo gedaan heb. Ik denk dat ik gewoon op Ted Tolboom wacht.

Klinkt misschien lullig en gemakzuchtig maar heeft Ted Tolboom al iets voor elkaar gekregen?

Hi Bob,

Wanneer jij het in je vrije tijd beter en sneller kunt, ben je van harte welkom om de competitie aan te gaan… niet lullig of gemakzuchtig bedoeld natuurlijk…

Ted

7 Likes

Allereerst mijn excuses als mijn formulering van net bij jouw een gevoelig snaar heeft geraakt.
Ik heb alle respect voor de vele developers die inderdaad hun spaarzame vrije tijd besteden om mensen zoals ik te laten genieten van de vele apps voor Homey.
Ik heb wel de tijd maar helaas de kennis niet om met jou in competitie te gaan.
Ik zal mij van nu af aan nederig opstellen.

Dankbaar Bob

2 Likes