Twee zigbee LED-controllers tegelijk koppelen

Ik neen aan Zigbee Device,
De Zigbee-Coördinator wordt wel eens in de volksmond voor een controller versleten maar daar heb je er in één Zigbee Netwerk maar één van.

Volgens “internet” heet het een controller. Het is zo’n ding:
Decosier-LED-controller

Maar verder geef je eigenlijk totaal geen informatie behalve dat er maar één stekker aan zit.
Wellicht even de handleiding er bij hoe je de twee controllers één voor één gereste kunnen worden maar op Plank en Controller krijg ik op Google te veel antwoorden.

[Tip] Problemen met Homey?

Bijvoorbeeld de kleur van de plank, of Merk, en Type controller(s)?

Excuus, ik had geen idee dat de kleur van de plank zou kunnen helpen bij het antwoord. Hij is houtkleur.
Het is een zelfbouw plank, gemaakt door een meubelmaker die dus ook de zigbee-controllers erin heeft gebouwd.
Omdat de zigbee controllers dus in de plank zitten kan ik niet zien welk merk en type het is, maar grote kans dat het die van het plaatje is. Uiteraard kan ik dat navragen bij de meubelmaker, maar ik had de simpele gedachte dat Merk en Type niet uit zouden maken en dat Zigbee “gewoon” Zigee is.

Dit zijn de gegevens die de GLEDOPTO-app aangeeft voor die ene die hij wel vindt en kan koppelen:

Aangezien zelfbouw heb ik helaas ook geen handleiding.

Hoeveel afstandsbedieningen?

Het is 1 afstandsbediening met op de afstandsbediening 1 gezamelijke knop voor AAN en UIT en ook aparte knoppen om de spotjes en de LED los van elkaar AAN en UIT te kunnen zetten (en te kunnen dimmen).

Hoop dat dit iets meer informatie geeft voor een oplossingsrichting (anders dan de plank van de muur halen).