Tradfri Somrig

Ikea heeft de Somrig schakelaar als vervanger voor de Switch.
Komt hiervoor ook een Homey app beschikbaar?

Dat zul je aan Athom moeten vragen, zij maken de “officiële” IKEA app.

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Hey @Edgar_Markovic ,

Bij welke IKEA heb je deze gescoord? Ik zie hem op de Nederlandse website van IKEA nog niet staan. Ik zal morgen even kijken bij de IKEA in Duiven en zal zorgen dat deze ASAP wordt toegevoegd aan de IKEA Trådfri app :wink:

Hoi Doekse,

Ikea Eindhoven had vorige week een heel vol schap met Somrig.

Heb er 5 gekocht.

Vreemd echter dat ze nu ineens op de site niet meer te vinden zijn.

Goed om te horen dat eraan gewerkt wordt.

Met vriendelijke groet, Edgar Markovic

Na 3 IKEA’s bezocht te hebben helaas nog geen Somrig kunnen vinden (de Zweedse gehaktballetjes komen me ondertussen ook de oren uit). @Edgar_Markovic kan jij er toevallig eentje missen zodat we hem kunnen integreren? Uiteraard komt hij naderhand weer jouw kant op! Laat het maar weten :grin:

Doe me vooral even een berichtje! :wink:

4 Likes

Hoi Doekse,

Uiteraard kan ik er ééntje jouw kant opsturen.
Geef maar even je adres.

Groet, Edgar

Gisteren bij de IKEA Hengelo geweest. Hier lag het op voorraad bij de andere TRADFRI spullen.

Hoi Gijs, ik heb er zaterdag al eentje op de post gedaan richting Abe

Dan was ik waarschijnlijk iets te vroeg denk ik. Begreep inderdaad van personeel dat de voorraad ergens de komende weken zou moeten binnenkomen.

De sample van @Edgar_Markovic is ondertussen onderweg naar development voor intergratie! :raised_hands:

Super! Ben erg benieuwd. Dank voor de snelle acties.

Ook dank aan @Edgar_Markovic voor het versturen van zijn SOMRIG :smiley:

1 Like