Ik wil graag onder mijn bakken in de achtertuin LED strips hebben. Nu vind ik de Philips Hue serie veel te duur! Ik zit nu te denken aan goedkopere waterdichte strips icm zigbee/zwave stekkers! Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en/of tips hebben!
Bedankt voor de tip! Eens even kijken hoe groot dit is en hoe ik alles in een waterdichte lasdoos krijg. Dat lijkt me dan de beste optie voor buiten! Anders zou ik stopcontacten in de bakken/borders moeten maken en hopen dat de stekkers die ik aan zou schaffen goed tegen vocht moeten kunnen!
Doe maar waterdicht lasdoos. Je hebt er die groot genoeg zijn voor alles. Stekkers is niks voor buiten. Ben prof electricien en kan je verzekeren dat je dat niet wilt.
Dan moet dat het inderdaad gaan worden! En wat voor draad zou je dan aanraden om vanuit de schuur naar de lasdoos te brengen? Dit zal gaan om een meter of 4/5!
Ja werkt ok. Ook via de eigen App en je kunt ze n andere firmware flashen met iot of webserver er op ook. Hebben echt extreem veel devices en opties. En erg goedkoop.
Kan ik de SONOFF L1 ook in een hoek onder het bed monteren? Of moet ik dan de LED strip knippen en met een tussenstukje verbinden? En werkt deze LED strip met de SONOFF app van Homey?
De Sonoff app heeft geen ondersteuning voor RGB strips, ook niet als er Tasmota op draait. Eventueel zou je het wel via de HTTP API werkend kunnen krijgen, maar daar durf ik niks over te zeggen.