Voor buiten onder de overstek van mijn overkapping ben ik op zoek naar 2 ledstrips die te knippen zijn op 1,5m1. Tussen de 2 strips zit 3,3m1. Over die lengte zou ik ze kunnen koppelen met een kabel of ik kan ze beide afzonderling van stroom voorzien. Online heb ik deze gevonden: Tuya Neon Led Strip
Ik twijfel of ik die werkend krijg met de Homey Pro.
Weet iemand of dat werkt?
Of heeft iemand een betere oplossing?
Een ledstrip is een ledstrip daar zit weinig verschil in. Belangrijkste is een ledstrip controller te vinden die met zigbee om kan gaan of iets met hue. Gezien de link die je meestuurde moet het goedkoop en dan is het de vraag of het werkt. Ik zou zeggen google even op ledstrip controller en homey en er gaat een wereld voor je open. Voor 13,59 moet je niet veel verwachten. Een beetje ledstrip leverancier heeft ook allerlei koppelstukjes. Als je ze afzonderlijk van stroom gaat voorzien, heb je ook twee controllers aanschaffen
Inmiddels heb ik er 2 besteld om te testen inderdaad.
Het hoeft niet perse goedkoop, maar het moet wel waterdicht en liefst betaalbaar zijn.
Ik had al contact gehad met lokale LEDstrip winkels maar kwam niet echt tot antwoorden waaruit blijkt dat het werkte zoals ik voor ogen heb dus kwam al snel op dit uit.
Ik zal laten weten of het werkt zodra het geïnstalleerd is.
Gisteren heb ik er 1 gemonteerd en het werkt perfect.
Voor Tuya producten moet je wel de producten ook in de Tuya app installeren voordat je ze kunt toevoegen aan Homey.