Vandaag is mijn Tibber contract ingegaan. Hartstikke leuk natuurlijk, maar nu zit ik naar de prijzen te kijken en snap ik het niet helemaal…
Als ik in de Tibber app naar de prijzen zonder belasting en inkoopvergoeding kijk, komen deze overeen met de prijzen in Homey zonder formule. Fijn om te zien, dat ze dezelfde waarden ophalen
Als ik in Tibber “Belasting en inkoopvergoeding” aan zet krijg ik hele andere prijzen. Waar kan ik vinden welke formule ik moet hanteren om in Homey de representatieve prijzen te krijgen? Belasting is bij mijn weten 21%
Wat wel vervelend is, is dat ik die prijs enkel op de app en niet op de web app kan invoeren. Want in de app komt het toetsenbord naar boven, maar kan ik niet naar de formule scrollen. Dan maar op de tablet proberen
Je weet dat de inkoopvergoeding al inclusief BTW is en de gok is dat ik dat niet zo ingevoerd heb?
Of je vermoedt dat de inkoopvergoeding al inclusief BTW is en dat is de gok?
En je zit ook bij Tibber? Waar haal je die € 0,1222 dan vandaan?
Ik was lui, en bedacht me dat dit de meest gemaakte fout is. Ik gokte dat je de inkoopvergoeding inc btw in je formule had staan, en de btw dus dubbel berekende. En btw over btw van de inkoopvergoeding geeft hele kleine verschillen.
Zit zelf bij Zonneplan, en heb ook een tijd moeten zoeken hoe of wat in te vullen.
In het tweakers topic moet ergens exact staan wat je in moet vullen.
Laat me weten als je een volledige kostenstructuur per kWh wilt (inclusief alle componenten zoals netbeheerkosten, energiebelasting, BTW, etc.) of een vergelijking met andere leveranciers.