Ik stap over van Zonneplan naar Tibber en moet daarvoor natuurlijk weer wat prijzen aanpassen binnen mijn Homey app’s. Alleen weet ik niet welke prijs ik moet invullen, is er iemand die mij kan helpen?
Welk tarief vul ik in bij Energy (van Homey zelf) en dan onder elektriciteitskosten. Daar staat nu nog bij tarief 0.118066 met 21% belasting. Maar wat is de prijs dat ik moet invullen voor Tibber?
Ik moet natuurlijk ook nog de prijs aanpassen bij mijn Power by the Hour (Day-Ahead E Prijzen). Daar staat bij de instellingen het vaste opslag per kWh tarief van 0.14285 en dat klopt dan natuurlijk ook niet. Wat is de prijs die ik hier moet invullen voor Tibber?
Kan ik die prijzen zomaar aanpassen en hoe weet Homey nu dat ik kwartier prijzen heb en niet uur prijzen? Leuk hoor overstappen, maar dit soort problemen had ik even niet voorzien
Dank je wel voor deze informatie. Uiteraard is het niet erg als deze nog op uur prijzen staan maar ik heb de overstap gedaan voor de kwartier prijzen - Ben benieuwd of Homey dit ook gaat aanpassen voor Energy. Oh, wel cool als PBTH dit wil gaan aanpassen, kijk er naar uit.
Dat is wel jammer en hopelijk gaat dit nog veranderen. In de Tibber app zelf staat het netjes met de kwartier prijzen. Als ik straks ben overgestapt dan klopt het niet meer met de prijzen die in Homey komen te staan. Nu klopte het met Zonneplan ook niet, want die ging bonus geld geven en dat kwam ook niet bij Homey, of welke app in Homey.
Ziet er netjes uit. Ben zelf, of ga vanaf 9 november, naar Tibber. Heb Zonneplan gehad maar was niet tevreden over de klantenservice. Verder wel tevreden hoor, had er geen omkijken naar. Maar dacht toch eens over te stappen, kijken wat Tibber mij kan bieden. Uiteindelijk zitten ze allemaal wel zo’n beetje op dezelfde prijs. En bevalt het niet kan ik altijd weer overstappen
Via homey mobile app - energie tab - scroll helemaal naar beneden tot je knop “aanpassen” onder de prijsgrafiek zit. Kies die knop. Dan kom je in menu waar je de gas/water/licht tarieven kunt invoeren. Kies electriciteit en voilà.