Bedankt voor het delen ik gebruik meerdere onderdelen van je flow.
Heb alleen nog niet duidelijk hoe je flow Deye - Sturing werkt omdat ik helaas niet de zelfde apps gebruik.
Zou jij van je Deye - Sturing Flow meerder plaatjes van kunnen maken dat het beter leesbaar is?
Wat ik nog mis of ik kijk er overheen. Waar zet jij in dat het verschil tussen de laagste en de hoogste prijs voor het ontladen van de restant in de accu? Zeg dat ik alleen wil ontladen als het minimaal 8 cent of hoger is.
Dat gebeurd in de flow “Batterij laadplan bepalen” en dan het flow-gedeelte dat om 0:05 start. Hierin wordt de variabele NRGkWhverschil berekend en bij > €0,09 wordt de variabele NRGHandelen op “Ja” gezet. Overigens moet ik de flow nog aanpassen aan de kwartierprijzen van Tibber, want het bepalen van de hoogste en laagste dagprijzen is nu anders.
Dat zou zeker ook mooi zijn als het per kwartier gaat maar dat is idd wel een uitdaging en ik vraag me af of dit dan ook ten goede komt van de accu. Want die gaat zeg maar meerdere keren wel of niet laden in 1 uur.
Ik zal ook is kijken wat handig is om te doen. Want i gebruik nu de tibber app ipv Power by The Hour app.