Helemaal mee eens, en dank hier nog voor. Je hebt gelijk, het werkt prima bij mijn broer maar zelf heb ik het nog niet getest. Eerlijk te zijn, geen tijd en andere omstandigheden. Maar het werkt wel en toch heb ik liever dat Tesy zelf komt met een oplossing in hun eigen app (zou toch veel meer mensen helpen).
Ik heb het gevonden.
En voor diegene die het ook nog niet wist, door een verbinding te maken met de voorwaarde wordt deze variabele zichtbaar.
Hoe bedoel je @Peter_Aukes ?
Wil je dit uitleggen a.u.b., bedankt
@EdNL Ik denk dat bedoelt word dat als je de ALS kaart pakt en de DAN kaart en dan de ALS en DAN verbindt dmv een lijn (Advanced Flows) dat je dan een voorwaarde meteen bovenin je menu krijgt bij de DAN kaart.
Kan ook zijn dat de ALS en EN kaart bedoelt word.
Ik bedoel hiermee dat door het blauwe lijntje van de “lees” kaartje te verbinden met de GET kaartje zie je dat deze variabele zichtbaar word.

Oke, dank voor je antwoord. Maar er moet voor deze verwerking nog wel altijd alles worden geïnstalleerd wat is aangegeven. Ook een app die je Homey Pro volledig wil kunnen bedienen. Daar kom je niet omheen, wat ik persoonlijk best een beetje lastig vind. Dit lost het niet op om de app eventueel niet te gebruiken ![]()