Switchen tussen Wifi en 4G

Hi

Heb nu een aantal dagen Homey. Mijn initiële blijdschap is nu toch wat aan het afnemen.

Ik ondervind erg veel problemen met het overschakelen tussen Wifi naar 4G.

Onder 4G kan ik de app snel openen maar update er niets ( eigenlijk zit de app een soort van vast ). Wanneer ik een ander tabblad open krijg ik " probeer nogmaals" tot ik een ons weeg. Daarna maar de app opnieuw starten. Laden duurt dan erg lang.

Deze riedel heb ik eigenlijk altijd wanneer ik mijn huis verlaat en mijn iphone x over gaat op 4G.

Iemand een idee hoe dit op te lossen en of de huidige beta’s dit ook hebben.

De app denkt nog lokaal contact te hebben met Homey, tot je iets probeert te openen en merkt dan pas dat hij geen verbinding meer heeft en geeft dan dus de melding dat er iets is mis gegaan.

wenselijk zou zijn dat hij automatische over schakelt op een cloud verbinding, maar doet dit dus niet goed (dit is nog steeds zo in de aller laatste app update) en een (geforceerde) app herstart is nodig.

Vul a.u.b. een support request in, hoe meer mensen het melden, hoe sneller het opgelost wordt.

Ga ik doen. Net trouwens een PM gehad van een Australische moderator die mij vertelde dat de issue bekend is en ze er aan werken. Maar kga toch een request invullen

Thanks