Switchbot motion sensor werkt niet goed

kan mij iemand misschien uitleggen wat er mis met deze flow Shared Flow | Homey de sensor registreert beweging maar gebeurt niks de homey ziet geen beweging en switchbot app wel.

Om uit te sluiten of het Switchbot of Shelly is:
Doe er eens bij ‘Dan’ een tijdlijn notificatie bij, om te zien of de trigger (Switchbot) niet werkt, of dat de shelly niet reageert…
Geen tijdlijn melding: trigger Switchbot werkt niet
Wel tijdlijn melding: Shelly werkt niet

Controleer in de Homey-app het tijdlijntabblad van het SwitchBot-sensorapparaat. Dat zal laten zien wanneer het beweging detecteert.
Zorg er ook voor dat de Homey SwitchBot-app 1.1.0 of hoger is, want toen heb ik de Webhook-functie toegevoegd voor een snellere reactie.
Als het nog steeds niet wordt geactiveerd, ga dan naar Homey Developer Tools en selecteer de SwitchBot-app. Open vervolgens het tabblad Logboek, wis het logboek en sluit het app-venster. Start nu de Homey SwitchBot-app opnieuw en open na een minuut opnieuw het log-tabblad. Activeer de bewegingsdetectie en bekijk het logboek, u zou een bericht van SwitchBot moeten zien komen. Klik ten slotte op de knop Logboek verzenden, zodat ik kan zien of er problemen zijn.

ik heb gedaan wat u vroeg ik heb iets meer duidelijkheid over wat er mis gaat jij reageert wel maar heel traag pas naar 20 sec gaat de lamp aan.