Ik heb een vraag gesteld via de support website (ticket 127327), en kreeg netjes bericht dat het 3 werkdagen kon duren voor er antwoord zou komen. Maar inmiddels zit ik al één week te wachten op een antwoord. In de email stond ook als ik zou reageren op de mail, dat deze dan weer naar onder verplaatst wordt en het “nog” langer duurt voordat er antwoord komt, dus dat doe ik liever niet. Daarom mijn vraag hier maar, is het normaal dat het zolang duurt voordat je een antwoord krijgt op je support vraag?
Zeker niet normaal en wat ik gewend ben.
Ik denk dat het nu wat drukker is.
Is het een direct support ding of zou de community hier kunnen helpen met je vraag?
Hoi Eric,
Je kunt de ticket status zelf inzien, zonder risico dat je onderaan “de stapel” komt:
De heer waar ik op reageerde in deze post wacht al 2 weken…
Waarschijnlijk vind je er geen update, maar toch. Het kán gebeuren dat je ticket bv. is beantwoord of gesloten, en er vervolgens iets met het mailverkeer is misgegaan.
Verder vind ik 1 week ook vrij lang.
Ik heb altijd binnen 3 werkdagen inhoudelijke reactie gehad.
Ook dit bedrijf heeft last van personeels tekorten mss? Er is nog plek voor een support medewerker i.i.g.
Het gaat om het aanmelden van mijn Tado X Thermostaat op de Homey Pro (Early 2019). Als ik Homey toestemming geef aan mijn Tado account, geeft hij aan geen nieuwe apparaat te kunnen vinden. Maar op de Tado website is mijn Thermostaat gewoon zichtbaar in mijn account. En als ik bij de Athom Tado app kijk dan staat daar, dat de Slimme Thermostaat X ondersteunt wordt. En als het niet werkt, dat je dan contact moet opnemen met het support team, wat ik dus gedaan heb.
Ik heb net gekeken en het ticket staat nog steeds open en er is nog geen enkele reactie op geweest sinds vorige week donderdag.
Maar veel meer dan geduldig afwachten zal er niet inzitten denk ik
Probeer het toevoegen eens via de web app, en houd het schermpje dan gefocust, als in, ga niet tussendoor naar een wachtwoord manager of tekst document om je email + wachtwoord te kopiëren.
Kopieer het wachtwoord vooraf, zodat je deze in het invoerveld kunt plakken.
Gebruikersnaam is je email adres (dat was altijd zo i.i.g.).
Helaas dat werkt ook niet, hij geeft netjes aan dat ik ingelogd ben maar vind geen nieuw apparaat (zie screenshots)
Terwijl hij op de Tado website wel gewoon te zien is
Mja, meer kun je niet doen; dan kan het enkel nog in de app code opgelost worden, door Athom.
Edit: zelfde probleem is gemeld in het Duitse gedeelte
@DON-PAPA heb je niet per ongeluk een tweede account voor je thermostaat aangemaakt dat je wachtwoord manager pakt?
Ik heb namelijk een vergelijkbaar probleem met Daikin gehad. Die kon ook geen nieuwe apparaten vinden.
In mijn manager zag ik toen dat er een tweede account was. Ik heb dat toen verwijderd en was het probleem opgelost.
Nee helaas, ik heb maar één account op dat mail adres, en ik heb ook al verschillende keren het handmatig ingevuld. Ik weet dan ook 100% zeker dat het niet aan de inlog gegevens ligt, op het eerst screenshot hierboven kun je ook zien dat ik gewoon ingelogt ben bij Tado in de Athom Tado app.
Toch lijkt het sterk op het probleem dat ik met Daikin had. Hoop dat het snel voor je opgelost wordt.
Je zou ook de overige Tado apps es kunnen proberen.
Hier heb ik zelf goede ervaringen mee en heeft meer functionaliteit dan de Athom Tao app. @Martin_Verbeek is bezig Tado X toe te voegen. Veel werkt al volgens mij (ik heb Tado V3):
Van deze weet ik niet of hij Tado X al ondersteund, maar is het proberen waard:
https://homey.app/en-gb/app/com.tado.community.home/tado°-Home-Manager
5.4.0 released met Tado X support in TEST…
Voor de beste werking voeg eerst een een tado home en een verwarmingscircuit toe, daarna de andere tado devices. Er is geen onderscheid in V3/Tado X, just add.
Ten eerste bedankt voor de antwoorden en de geven informatie. Ik zie helaas alleen V5.3.3 staan in de app store, ik heb die er nu even opgezet en kan daarmee wel “Tado home” er opzetten, maar de Thermostaat X helaas nog steeds niet. Hoe kan ik aan V5.4.0 komen? Of moet ik dan wachten tot hij uit de test fase is?
Edite: Ow ik zie nu pas dat de link van Martin al voor “test” V5.4.1 is, ik ga die meteen even proberen.
Edite: Ja het is gelukt, top heel erg bedankt.
Donatie voor deze mooie app is onderweg