Spider ruimtethermostaat

Hallo. Heb een Spider ruimtethermostaat in 2 slaapkamers, de ene functioneert goed, de andere geeft alleen de temperatuur aan. Ik krijg hem niet gekoppeld aan de warmtepomp, wel aan het ventilatie systeem. Heb alle resetprocedures doorlopen om hem te koppelen maar tot nu toe geen succes. Alle producten zijn van Itho Daalderop. Iemand een oplossing? ( heel graag…:wink:

Hoe heb je hem in Homey gekoppeld? De enige app die ik zo 1-2-3 kan vinden is deze.

In dat geval zou ik adviseren om in dat topic (engelstalig) te reageren. Daar leest de ontwikkelaar van de app meestal ook mee. Mocht een reactie uitblijven, kun je altijd nog een issue in github aanmaken in de hoop dat daar wel reactie op komt.

Dit lijkt me geen Homey probleem.
Weet je zeker dat je twee thermostaten kunt aanmelden bij je warmtepomp en/of ventilatiesysteem?
Raadpleeg je installateur en/of handleiding.

Die app ken ik niet, er zit ook geen module of display bij de warmtepomp om te koppelen. Heb 3 thermostaten, 1 hoofdregelaar (bedraad) in woonkamer en in elke slaapkamer een ruimte regelaar waarmee je de temp in die kamers apart kunt regelen

Dan lijkt het niets met Homey te maken (die indruk krijg ik nu tenminste) en lijkt mij de reactie van @Rmb toepasselijk: Raadpleeg de handleiding of installateur.

Heb de hanleiding qua resetten en koppelen al meerdere keren geprobeerd zonder succes, geen quick fix begrijp ik hier, ik ga de installateur raadplegen. Heel erg bedankt voor het meedenken!!