Smpl mini-display niet aan te melden

Ik heb een smpl mini display aangeschaft. Ik ben 2 dagen bezig geweest om hem proberen aan te melden bij homey. Ik heb nauwgezet de gebruiksaanwijzing gevolgd. Echter Homey kan niets vinden. Heb uiteraard smpl app geinstalleerd, alles werkt tot aan het zoeken. Homey app versie is early 2018 7.4.0.1268 en de firmware 10.0.1 de versie van de smpl app is 2.2.6
Hij wordt ook niet half geInstalleerd, daarvoor zijn dan ook weer oplossingen in de gebruiksaanwijzing, Homey ziet hem gewoon niet.
Iemand enig idee?

Lijkt defect. Terugsturen adviseer ik.

probeer homey eens op een ander netwerk bv bij de buren mobiel wel op hetzelfde netwerk van weaar je bent 99% dat hij wel wil koppelen

Heb het via een hotspot op mijn mobiel geprobeerd, gaf hetzelfde resultaat. Ga ervan uit dat hij defect is.

Heb het zelfde gehad. Stond inderdaad op het punt om dat ding terug te sturen, en toen deed hij het ineens. Je krijgt overigens wel goede support van SMPL.
De oorzaak van het niet kunnen koppelen, is nog steeds onduidelijk, SMPL gaf wel aan dat het belangrijk is de meest nieuwe versie van software te hebben.

Probleem opgelost. Hij is inmiddels in bedrijf. Waar ik niet goed op gelet had was mijn zigbee netwerk. Ik heb ( inmiddels had) slechts een zigbee router in bedrijf. Toen ik de smpl er naast had gezet werkte het verbinden in no time en de verdere inrichting was ook geen probleem.