Ja hier ook al 3 dagen last van. Afgelopen dinsdag gemeld bij de developer, maar tot nu toe alleen reactie met homey reboot en diagnose code. Dat was woensdag, geen reactie daarna.
Heb vandaag reminder gestuurd.
Daarnaast eergisteren Miele development e-mail gestuurd met de vraag of de api down is, maar ook geen reactie.
Mocht dit probleem aanhouden en reactie vanuit Miele uitblijven zal ik even contact leggen met mijn contactpersoon bij Miele om te kijken wat hier mis gaat.
Ik zag in de eigen Miele app dat ze afgelopen nacht server updates hadden. Helaas heeft dat geen veranderingen gebracht.
Misschien moet Doekse maar eens gaan bellen.
Gelukkig heb ik hier thuis ook nog Home Assistent (hoofdzakelijk voor testen).
Maar die heb ik nu gebruikt om aan te geven wanneer de was en droger klaar zijn (Zijn gelukkig Wifi Apparaten; die kan je dus met meerdere systemen tegelijk gebruiken).
Zelfde probleem bij mij. Zowel de wasmachine als de droger. Als ik probeer de “repareren” via de knop in Homey wil hij inloggen bij Miele maar dat loopt vast op een website van Miele.
Thank you for your message. We have released a new version of the Miele Homey app “1.7.3”. This can be installed and should fixed the problem you encountered. There was an unforeseen change in the API definition which broke the app.
I will be closing this ticket, but if you’re in need of additional support in the future please do not hesitate to send us a new email!