Single switch in wisselschakeling direct bij lamp

Nu ik dankzij de hulp van een aantal forumleden weer hernieuwd enthousiasme en vertrouwen heb in de Homey en Fibaro combinatie (Fibaro/Z-wave probleem (unsecure include)) heb ik zin om weer verder uit te breiden.

Ik heb nog een single switch liggen die ik in de garage zou willen gebruiken icm een bewegingmelder.
Nu is er in de garage een wisselschakeling en geen blauwe draad bij de schakelaar.
Nu dacht ik het misschien makkelijker op te kunnen lossen door de switch in het plafond bij de lamp te installeren. Maar zo simpel zal het niet gaan waarschijnlijk, omdat eigenlijk de beide draden van de wisselschakelaar naar de Fibaro switch moeten?
Iemand toevallig ervaring met vergelijkbare installatie?

Als ik naar dit plaatje kijk lijkt het zo simpel als bij de lamp zelf de zwarte draad die nu op de lamp is aangesloten op S1 aansluiten, een bruine en blauwe aansluiten (die heb ik in plafond wel) en een nieuwe zwarte draad van Q naar de lamp.

Maar in tegenstelling tot bij normale schakelingen overzie ik het bij deze wisselschakeling even niet. Zou mijn aanname kloppen?

Trial en error, werkt :grinning: