Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Ik heb een Homey Pro en wil daar met 2 walli Fibaro switches een hotelschakeling van maken. Ik heb inmiddels van alles geprobeerd, maar krijg die dingen niet goed werkend.
Wat ik al gedaan heb:
Beide walli switches op single mode gezet.
Hierna beide walli switches toegevoegd aan mijn Homey.
Beide walli switches ingesteld via âgeavanceerde instellingâ dan âRuwe waardeâ op â20,1,3â.
Mijn idee was dat het zo zou werken. Antwoord: MisluktâŠ
Hierna meerdere pogingen gedaan, van alles geprobeerd, maar het lukt mij echt niet. Wie kan mij verder helpen. Ik heb de Switches in test opstelling liggen dus kan van alles proberen. Hieronder hoe ik mijn beide switches heb aangesloten.
Hele internet afgezocht⊠deze ook gezien maar dat is een 4 kabel opstelling, ik heb er maar 3 (in beide schakelaars van de hotel schakeling zitten3 kabels)
Ah, je hebt idd een nuldraad nodig bij de walliâs, anders gaan ze het nooit doen. Er bestaan ook slimme schakelaars die zonder nuldraad werken, Aqara bijv.
Zelf heb ik de âoudeâ wisselschakeling laten zitten, en een slimme switch/dimmer boven de lamp gemonteerd.
Deze sluit je aan op 230V, en de schakeldraad zet je op de input, en de lamp op de output.