Simpele flow fibaro plug werkt niet meer

Ik heb 2 simpele flows om een fibaro smart plug s ochtends aan en s avonds uit te zetten.
De smart plug zit in een stekkerdoos onder mijn bureau waar meerdere apparaten in zitten.

De flow die niet meer werkt is:

  • als de tijd is 6:00
  • zet aan: smart plug plantenbak.

Ik kan de plug vanuit de homey app wel bereiken en aanzetten, door de flow handmatig te activeren of door gewoon op de tile van het apparaat te klikken.

Ook werkt de soortgelijke flow nog wel om de plug om 22:00 weer aan te zetten.

Recentelijk zijn er 2 veranderingen geweest: de stroom is tijdelijk van het hele stekkerblok af geweest en sindsdien zit het stekkerblok zelf ook op een fibaro smart plug.

Ik heb de flow die niet meer werkt aangepast door de tijd een minuutje te verzetten, wat niet hielp, en door een conditie toe te voegen (… en de smart plug staat uit…) wat ook niet hielp. Toen heb ik de flow weggegooid en een dezelfde opnieuw gemaakt, met een andere naam. Dat hielp ook niet. Deze flow ook weggegooid en toen de flow die nog wel werkt, om hem s avonds uit te zetten, gedupliceerd en aangepast.

Hebben jullie nog tips om te zorgen dat ik deze flow weer aan de praat krijg? Bedankt voor het meedenken.