Flow werkt niet meer: Harmony Hub en Fibaro

Hallo,

Ik heb een Harmony Hub en Fibaro Wall Plugs gekoppeld aan Homey. Als ik mijn NAD versterker aanzet, gaat normaal, door een Flow die ik gemaakt heb, een Fibaro Smart Plug aan (waar een PA subwoofer Cerwin Vega CVA-121 op aangesloten zit)
SInds de laatste OS update van Homey (vermoed ik) doet deze flow het niet meer. Als ik op ‘test’ druk, doet de flow het wel, dus gaat de Fibaro Wall Plug aan en/of uit. Maar als ik dus een activiteit start via Harmony Hub, zou de plug normaal ook aan of uit moeten gaan, maar dat werkt dus niet meer. Ik moet nu dus steeds mijn plug handmatig aanzetten.

Weet iemand wat ik het beste kan doen? Zijn er meer mensen die het probleem herkennen?

Thanks

Wellicht de Harmony hub herstarten en ook de app. Harmony levert bij mij ook steeds vaker problemen op. Wellicht omdat Logitech de Harmony niet verder door ontwikkelt. Ben bang voor de toekomst eat de Harmony betreft.

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Ik heb gemerkt dat Homey niet meer herkend dat een apparaat aan gaat. Ik start de activiteiten van Harmony met mijn gewone Harmony remote en normaal zie je dan in Homey de ingeschakelde apparaten ‘wit’ worden. Dat ziet Homey nu niet meer en daarom werkt de flow niet meer.
Ik heb Harmony al opnieuw geïnstalleerd en het werkt nog niet.


Groetjes Ronald