Show your Dashboard

Het mogelijk maken van het overschrijven van de waardes van het bereik is een leuk en interessant idee, maar ik moet even kijken of dat haalbaar is met eenvoudige configuratie. Ik ga daar eens over nadenken. Bedankt!

Ondertussen ben ik wel al bezig geweest met het toevoegen van een circulaire style voor de gauge widget. Deze komt in een volgende release beschikbaar.

Je kan dan een bereik van 0 tot 360 instellen en dan de windrichting als waarde. Eventueel kan je de waarde eerst uitlezen om vervolgens een leesbare tekst (eg Noord, Oost, Zuid, West, of ook Noord-West, etc.).

1000074506

1000074507

De '“pointer” van deze style is nog onderhevig aan aanpassingen.

5 Likes

Oh super! :person_cartwheeling::woman_dancing:

@Erikvl87 nice thanks, ik lan niet wachten op de release! Ik vind het een hele mooie optie!

En van dingen zien komen altijd iedeen waarvan ik geen enkel idee heb of ze haalbaar zijn of hoeveel werk ze kosten

Maar is het eventueel mogelijk je eigen afbeelding onder de windwijzer te plaatsen?

Ik wou dan een snapshot van googlemaps er onder plaatsen van onze woning zodat ik in 1 oogopslag kan zien hoe de windrichting is tenopzichte van onze ramen en deuren.

Gewoon een wilde gedachte wat vast niet makkelijlk haalbaar is

Goedenavond! Zie de DataVista 1.1.0 release voor de circulair gauge.

Leuk idee @qawsedrf57, ik ga daar eens mee experimenteren en kom er op terug.

1 Like