Shelly 1PM lek stroom

Goeieavond!

Ik had even een vraagje aan jullie. Ik heb op zolder bij me wasmachine en droger een Shelly 1PM ingebouwd. Nu heb ik als de droger uit staat altijd nog ongeveer 0.5watt aan stroomverbruik. Terwijl de wasmachine dat helemaal niet heeft. Zou ik dit kunnen afstellen? Of is het met iets simpels op te lossen. Ik heb al geprobeerd in Shelly app aan te passen bij consumption correction maar niks helpt! Alvast bedankt :blush:

Mijn Aqara double relay geeft ongeveer hetzelfde aan.
Is dat niet gewoon het verbruik van de Shelly (of Aqara) zelf?

Dat is inderdaad waarschijnlijk zijn eigen verbruik. Ik heb deze apparaten niet maar bij Fibaro kan je dit uitzetten. Misschien kan dat bij de Shelly ook?

Dit is het enige wat ik kan instellen bij homey.
Maar het is toch raar dat precies dezelfde shelly die ik bij de wasmachine heb geïnstalleerd dat niet aangeeft? Ik heb ook het ledje uitgeschakeld in de app. Maar die van de droger blijft een beetje stroomverbruiken :weary:.
Ik hoopte dat ik iets over het hoofd heb gezien :sweat_smile:
Bedankt voor jullie reacties!

En weet je zeker dat het niet je droger is die daadwerkelijk een beetje stroom gebruikt? Trek de stekker van de droger er eens uit om te zien of het energiegebruik vervolgens naar 0 gaat.

Ik was er al bang voor dat de droger iets stroom zou blijven gebruiken. Dan moet ik er helaas maar aan wennen. Bedankt voor jullie reacties!:innocent::ok_hand:t3:

Klopt mijn ‘slimme’ wasmachine blijft ook altijd stroom nemen natuurlijk om de verbinding te houden e.t.c…