Ik zoek bij de Tado X flow’s de functie ‘schema hervatten’ maar kom alleen modus wijzigen tegen. Waarbij de keuze is uit of verhitten. Enig idee waar de functie zit, of hoe ik het automatische schema op een andere manier kan laten hervatten?
In alle Tado apps zit een DAN functie die het schema hersteld. Welke app gebruik jij dan? En kijk je dan bij de “Slimme Thermostaat X” of bij de “Slimme Radiatorknop X”.
Allereerst welkom op de Homey Community!
Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.
Deze thread is verplaatst naar het Nederlandstalige deel van het forum. Als je daar problemen mee hebt, neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op.
Graag aandacht voor het plaatsen in de juiste taal/categorie.
ik gebruik de tado-app. Ik kan bij de waarde alleen kiezen voor uit of verhitten. Zowel bij de thermostaat als bij de radiatorknoppen
Probeer de tadoZones app van Martin eens, deze kun je gewoon naast de tado app installeren om uit te testen.
In de app store kun je de meeste flowkaartjes al bekijken:
The Tado App heeft voor de “Slimme radiator X” en “Slimme thermostaat X” inderdaad alleen kaartjes voor modus en temperatuur.
Ziet er veelbelovend uit, maar ik kan er maar heel weinig opdrachten van gebruiken. Misschien omdat ik Tado X heb.
Ik vermoed dat ik zelf een soort slimme schema’s in elkaar moet zetten.