Schakeling Fibaro module uitschakelen

Ik heb al jaren in het huis achter elke schakelaar een Fibaro Double Switch zitten. Ik gebruik ook de 2x en 3x klik opties op een aantal schakelaars.

Ik heb vandaag een aantal peertjes vervangen door Hue lampen. En in Homey aangegeven dat Homey het apparaat niet mag uitschakelen. Daarnaast heb ik een scène gemaakt dat bij 1x klik op schakelaar de Hue lamp aan of uit gaat.

Als ik nu op de schakelaar klik, wordt de lamp alsnog fysiek uitgeschakeld door de Fibaro module.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat de Fibaro module niet zelf op het aan en uit schakelen van de lamp reageert?

Dat zorgt er alleen voor (zoals je al eigenlijk zelf al zegt) dat Homey zelf de schakelaar niet uitzet, Homey kan dit niet regelen voor de switch 2’s hardware matig, de Switch 2’s hebben deze optie niet inter, en zullen dus ten aller tijden de uitgang ook schakelen met de aangesloten schakelaar, dus je zult de hue lamp niet achter de schakelaar moeten zetten.

Ik was er al bang voor dat ik alle schakelaars even open moest maken en de schakeldraad moest doorverbinden. Dan ga ik dat nu maar doen, zodat er altijd stroom op de lamp staat