Rituals Genie foutmelding

Hallo, sinds kort een Rituals Genie 2.0 aangeschaft maar ondervind er problemen mee.
Ik krijg de melding dat het apparaat niet beschikbaar is met eronder ‘Too Many Requests’.
Het is een probleem die nogal voor gevallen is, maar weet wel niet hoe dit nu op te lossen?

Dat lijkt een limiet in de API
Ik zou dit ff aankaarten bij support:
https://support.homey.app/hc/en-us/requests/new

(ter info, Linkjes naar app support staan meestal onderaan de app pagina’s)

Heb ik gedaan, maar krijg er na 2 dagen zeer laat respons op :s

Haha, dat valt toch wel mee, tis gratis service hè? Mss zijn ze druk met iets anders :crazy_face: (da’s geen excuus natuurlijk)

Ik heb hetzelfde probleem! Ik kan hem zelfs niet toevoegen aan mijn homey pro! Krijg zodra ik mijn email en wachtwoord heb ingevuld de melding to many request! Is hier al een oplossing voor?

Continuing the discussion from Rituals Genie foutmelding:

Since a new native Rituals Genie app was released (this week I guess) Genie did no longer respond in Homey. Added Genie to the new native Rituals app, from within that app Genie can be switched on and off. However Genie can not be added to Homey Pro early 2023. When trying to add it this message pops up: Too many requests - Retry after (random) seconds. Tried for like 50 times.

Om te voorkomen dat er teveel verzoeken zijn, test of Genie al aan staat voordat je een aan-actie start.

Doe hetzelfde voor een uit-actie, eerst checken of Genie al uit staat. Aan-acties als Genie al aan staat, kan je hiermee voorkomen. Stuur ook niet meer dan 1 ‘aan’ bericht naar Genie in 10 min. Bij mij werkt het nu prima.

Helaas werkt Genie ook niet meer met mijn Homey Pro. Hopelijk is het API probleem snel opgelost.

Zoals ook in de Engelse Genie post te lezen, zijn er verschillende nieuwe updates door zowel Genie als Athom. De Genie app werkt beter en geeft nu ook de hoeveelheid aan. De Homey Rituals app werkt bij mij nu ook prima.

Kudo’s voor Rituals en Athom :tada:

1 Like