Rainbird RZXE-6

Ik heb de Rainbird RZXE-6, maar krijg die niet via de app gekoppeld. Ik denk dat ik de juiste handelingen verricht, maar Homey blijft na het inloggen hangen.
Kan iemand een beschrijving geven van de stappen die genomen moeten worden om de RZXE aan Homey te koppelen?
Dank!

Probeer het eens met de test versie van de app

Helaas is de ontwikkelaar van deze app op Home Assistant overgestapt, en wordt deze app niet meer onderhouden

Dank je voor je reply. Helaas doet de testversie het ook niet. Dan maar geen rainbird in de Homey. Zou wel een toevoeging zijn tov Rainbird app.

Hoi, was zelf aan het zoeken nu naar oplossing voor connectie probleem met Rainbird computer en zie nu jouw vraagπŸ˜… ik heb er ook veel problemen meegehad maar toen ik de Rainbird een fixed IP adres gaf en dit in de Rainbird Homey app ook had ingegeven, werkte de connectie met Homey wel. Alleen is de communicatie van de Rainbird zo traag dat ik vaak time-outs krijg bij een sproei opdracht als de vochtigheid van de grond onder de 35% komt. Cheers

Allen, ik heb een nieuwe app gemaakt op basis van de oude van Wim. zie Rain Bird | Homey

Ok, dat is top. Ik ga eerdaags kijken of het werkt!

Brian, ik heb getracht de controller in Homey aan te sluiten, maar het lukt me niet. Kun je aangeven welke stappen ondernomen moeten worden? Ik heb een RZXE-6

Ik ga hier komende week weer tijd in stoppen, het is er even bij ingeschoten en te weinig tijd gehad. Mijn RZXE-4 had ik op een ander netwerk (nieuw Unifi netwerk) thuis en was slecht bereikbaar. Ik zal de app nogmaals testen en de oude er vanaf halen.

ok, no hurry. Het is al top dat je er uberhaupt tijd in stopt.