Qubino Din Dimmer

Heb een Qubino Din Dimmer gekocht. Wil deze plaatsen i.p.v. Legrand schakelklok (zie foto). In Homey wil ik flow maken met tijdschema voor de aangesloten buitenlampen. Hoe kan ik Qubino plaatsen (hoe aansluiten)? Zie schema (excuus voor de tekening: ik ben maar amateur). Kan de Qubino ook zonder de al aanwezige schemerschakelaar aan gesloten worden?

Qubino-DIN-Dimmer-230VAC-Electrisch-Schema

Je wil nu een dimmer plaatsen in plaats van de schakelklok en je hebt twee LED-drivers en nog andere buitenlampen hierop aangesloten. Al dan niet met een schemerschakelaar.
Het is in het algemeen niet verstandig om verschillende belastingen parallel aan te sluiten achter een dimmer, aangezien deze meestal heel verschillend reageren op de dim-niveaus, ook de max. belasting kan een probleem geven, ook moet je zeker zijn dat de LED-drivers dimbaar zijn.
Als je de schemerschakelaar weg wil laten (Homey kan ook aan schakelen als het donker wordt) dan kun je de lampen en LED-drivers aansluiten zoals de onderste tekening, dus 230V er op en de uitgang verbinden aan de de zwarte draad die nu van de schemerschakelaar komt.
Om met de dimmer ook de schemerschakelaar te kunnen blijven gebruiken, zie ik geen oplossing. Als je in plaats van de dimmer, een schakelaar zou gebruiken, dan kun de deze schakelaar in de plaats van de klok aansluiten en de rest, inclusief de schemerschakelaar, zo laten.
Deze dimmer kan ook als schakelaar ingesteld worden met parameter 5:

Parameter no. 5 – Working mode
With this parameter is possible to change the module presentation on the user interface (data type is 1 Byte DEC):
ο‚· default value 0
ο‚· 0 - Dimmer mode
ο‚· 1 - Switch mode
NOTE: After parameter change, first exclude module (without setting parameters to default value) then wait at least 30s and then re include the module!