Pushover app crashed steeds

Hallo. Misschien dat iemand al een oplossing weet. Ik heb inmiddels ook al contact gezocht met de ontwikkelaar van de Pushover app, maar ik zag een onbeantwoorde post aldaar (Gitthub) dus even geen idee wanneer ik eventueel een reactie daarvan krijg.

Ik ben sinds een paar dagen aan het stoeien met de app Pushover. In eerste instantie werkte het eigenlijk best wel, totdat ik een 2e apparaat ging toevoegen. In eerste instantie had ik een 2e account gemaakt maar kreeg ik geen 2 apparaten te zien. Vervolgens via een post op internet de optie genomen om 1 account op 2 apparaten te zetten. Nu zie ik inderdaad op het account (op de site) beide apparaten en kan daar alles doen wat nodig is. Echter in Homey blijft deze app nu steeds crashen, zodra ik het api token van de app invul. Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing, danwel een idee waar ik moet zoeken om dit op te lossen? Of is er op dit moment gewoon een storing met deze app, te meer omdat het gewerkt heeft?
Alvast weer bedankt voor eventuele reacties.

Heb je ook al gekeken bij het topic van de Pushover app op dit forum?
https://community.homey.app/t/app-pro-pushover/95675
Als ik het goed zag heb je een Homey Pro 23, gezien de eerdere vraagstellingen.

Hoi Mike. Die had ik inderdaad al gezien. Nog niet helemaal post voor post bekeken maar in het vlugge zag ik daar geen oplossing. Maar wie weet. Zal er nog verder in duiken :grinning_face::grinning_face:

Het is dan ook makkelijker om het meteen in het juiste topic te vragen zodat niet alle vragen willekeurig ergens worden gesteld.
Is maar een tip. En soms vind je ook niet het juiste topic.

Misschien kan de vraag verplaatst worden? @Dijker

Oplossing: Homey Pro opnieuw opstarten.

Uit de analyse bleek dat Homey geen verbinding kon maken met de server. Het leek op verbindingsproblemen. Na de reboot van Homey werkt ook pushover weer zonder problemen.

Dit ter info.