Pulsdrukker icm fibaro dimmer 2 werkt niet

Hallo,

Ik ben nieuw met Homey en heb vorige week een aantal Fibaro Dimmers 2 gekocht. Deze heb ik volgens het installatieschema aangesloten op de drukvlakschakelaars van Gira 55 en toegevoegd aan Homey. Helaas werkt de drukvlakschakelaar nog niet zoals ik zou willen. Zonder de instellingen in de app te hebben gewijzigd krijg ik de volgende acties:

1x drukken = verlichting aan
2x drukken = verlichting maximaal / minimaal dimmen
3x drukken = verlichting uit

Het lukt me niet om deze instellingen te wijzigen. Het liefst zou ik het als volgt laten werken:

1x klikken: verlichting aan
1x klikken: verlichting uit
Puls drukker ingedrukt houden = dimmen

Wie herkent dit probleem en kan mij helpen met de oplossing?

Groet Roy

En ook in de geavanceerde instellingen gekeken van de dimmer?
Ga naar het apparaat in je mobile app en klik er lang op. Daarna naar het tandwiel rechts bovenin.

Daar heb ik niks aan veranderd. Als ik scène activering op ‘ja’ zet gaat de lamp knipperen. Mijn instellingen zien er zo uit:

De standaard instellingen zijn net zoals je het zou willen. Scene activation moet je hiervoor zeker niet gebruiken. Wellicht kan het helpen om de kalibratie eens opnieuw uit te voeren (bij geavanceerde instellingen zet je ‘forceer auto-kalibratie’ op auto-calibratie zonder bypass en dan ga je terug en bewaren en weer terug en dan wacht je een minuut).
Het kan ook zo zijn dat het dimmen bij lang drukken even duurt vooraleer hij begint te dimmen… Maar je zegt dat je nu bij 2x drukken 100% hebt terwijl die instelling (dubbel klik) op ‘nee’ staat?

Dankjewel voor je reactie.

Ik heb scène activation uit staan en de kalibratie opnieuw uitgevoerd. Het probleem blijft helaas bestaan.