Fibaro Dimmer 2 resetten?

Goedenavond,

Allereerst toegegeven: ik ben niet de meest technische! :smiley: Dus misschien stel ik een vraag die heel eenvoudig te beantwoorden is en doe ik het al een dag niet goed.

Ik heb een Fibaro dimmer 2-module. Die hing eerst achter een lamp, maar na een verbouwing wil ik met die dimmer een andere lamp schakelen en de dimmer het liefst achter een dubbele pulsdrukker wegwerken.

Uit de muur komt een bruin draad en een zwart draad. Het zwarte draad heb ik even gemarkeerd omdat dit de draad naar de bewuste lamp is.

Dit is de achterkant van de pulsdrukker.

Simpele vraag: Hoe moet dit aangesloten worden?
Het liefst zou ik twee knoppen op de Fibaro aansluiten zodat ik met knop 1 direct de lamp kan schakelen en met knop 2 een flow oid.
Klopt het dat een blauwe draad niet perse nodig is?

Ik heb wat dingen geprobeerd in het aansluiten en dan blijft de lamp de hele tijd branden.
Drukken op de knoppen oid hebben geen effect.
De Fibaro is nu niet gekoppeld aan Homey en ik krijg de Fibaro niet gereset. Het kleine lampje naast de B-knop blijft groen. De stappen uit de manual om te resetten heb ik meerdere keren uitgevoerd, maar het lampje op de Fibaro blijft groen.

Iemand tips?
Alvast bedankt!
En als je meer info nodig hebt: roep gerust!!

De B-knop meer dan 10 seconden ingedrukt gehouden?

Ook geprobeerd, maar led blijft groen

Dan zou die wel eens kapot kunnen zijn. In ieder geval ongeschikt om aan Homey toe te voegen.