Problemen koppeling Neo Coolcam smartplug

ja, volgens mij was het geen nieuw pakket op github dus geldt het laatste, de aangepaste bestanden zelf toevoegen aan de gedownloade zip en die dan installeren.

Zal het binnen een week gaan testen. nieuwe versie er overheen installeren is al handig om te weten , dan is het snel hersteld mocht er iets niet goed werken.

Er waren nog een paar mensen op github dus misschien dat die me voor zijn, maar anders laat ik het nog weten zodra ik getest heb.

1 Like

Ik heb voor sdk2 en 3 de neo coolcam aangepast en bij mij werkt het op de homey 4.2 en 5.0 om de nieuwe v2 plug aan te sturen en koppelen als v2 plug.

Heb een pull request gedaan van mijn modificatie op github, maar die zijn nog niet geaccepteerd en verwerkt.

3 Likes

Ben niet zo thuis in GitHub en pull request. Betekent dit dat hij als een beta versie verschijnt in de App Store? Of wordt het een download voor self install op de homey? En als het een beta wordt, ik krijg geen melding van dat er een beta versie is. Zowel niet via de browser als via de homey app. Er staat me iets van bij dat je “test” kon toevoegen aan de url en dat hij dan wel zichtbaar werd. Wie helpt me op weg?

Alvast dank!

dat is goed om te horen, ik zou/ga em straks nog updaten. ik zag wel dat er een regel miste voor de duitse taal, namelijk op regel 6 in driver.compose.json zou nog deze regel moeten komen:

"de": "Energie-Wand-Stecker V2"

een test of beta app zou idd handig kunnen zijn om dit sneller getest te krijgen door meer mensen.

verder zag ik op Github nog een versie 2.1.8 staan terwijl mijn versie op mijn homey 4.2.0 al 2.1.9 is. Dat is voor mij verder nog wat onverklaarbaar.

als ik het goed begrijp is SDKv2 nog voor Homey firmware 4.2.0.
De plugs werken prima met de aanpassing in app.json

Voor de Homey firmware 5 gebruikers is het dus zeer waarschijnlijk SDKv3 gebruiken en daarbij het bestand driver.compose.json aanpassen.

Beide bestanden missen op een plek een vertaling voor duits maar dat maakt verder niet uit. na installatie is er bij de app development 2.1.8 te zien.

Ik zal het nog wat testen maar het werkt zeer stabiel met koppelen al. input van stroom duurde een aantal seconden maar is volgens mij standaard.

Dag lieve en zeer gewaardeerde Homey/app developers,

Ik zie allemaal termen als Github/SDkv2/driver.compose.json etc waar ik echt helaas niks van begrijp.
Maar ik ben blij dat dit topic nog heel recent is.

Ik heb net een uur geleden 4 plugs binnen gekregen vanuit china. Ze worden toegevoegd als ‘simple zwave device’ waarmee ik geen stroom uit kan lezen. Klopt het dat jullie daar nu mee bezig zijn en ik gewoon even geduld moet hebben? Moet ik de app in de gaten houden voor een beta versie?

Groetjes van een (nogmaals) zeer waarderend Homey-familielid :slight_smile:
Glenn

App update

4 Likes

Dank Dank Dank! Ik heb nu al zin om naar huis te gaan en het te testen! :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

Werkt!

(moet toch thuis werken :grinning: )

2 Likes

Dank u. Werkt inderdaad weer als een tierelier :raised_hands:t2:

Top werkt thanks

Even een oud topic omhoog werken, excuus :wink:

Heb een paar Neo Coolcam stekkers in gebruik, in de loop der tijd allemaal via Ali laten komen via dezelfde verkopen.

Heb er net weer eentje binnen gekregen, maar als ik deze toevoeg vraagt Homey aan het einde van de stappen ineens om een DSK / Device Specific Key, welke op de stekker zou moeten staan. Maar, er staat niks op de stekker (Ali expressssssss).

Iemand tips? :slight_smile:

00000

1 Like

Wow… dank je, dat was 'm… 00000

Even voor mijn geweten: heb ik niet goed gezocht of staat dit echt nergens uitgelegd? :slight_smile:

Sorry ook nergens kunnen vinden.

Beste allemaal
Weet iemand waar ik de test app van Neo coolcam kan downloaden, want dan is mogelijk om
De beweging sensor NEO_NAS-PD07Z1 werkend te krijgen met homey wordt gezegd

/Test ?

2 Likes

Super bedankt het werkt top bedankt voor het linkje

Hi
Wanneer is de beta afgelopen en wordt er een definitieve update gedaan met de sensor definitief erin, want als nu flow wil maken kan dat niet omdat beta is, kan wel maken maar hij slaat hem niet op,
Iemand meer dat probleem?