Neo Coolcam power plug is not recognized, new versions?

So I bought 2 neo coolcam power plugs via the official Neo Coolcam store on aliexpress. NAS-WR01ZE.

Problem is now when I try to add them, homey says there is no app for the plug (silly, because I try to add it through the neo coolcam app) and it is eventually added as a standard zwave appliance. So I made screenshots of the ID parameters. Maybe there is a new version? Also the manufacturer ID in the new one is 1050 instead of 600 with the others. Anybody got a solution?

@MarcoRuiter

See this topic. Starts in Dutch but the last few posts are in English.

Dank! Had deze niet gevonden! Ga meteen lezen!

Hij werkt! Ontzettend bedankt voor de snelle update! :+1:t2:

weet iemand hoe je van een niet standaard app weer de standaard app kan gebruiken ? of is het een kwestie van de app deinstalleren en weer installeren ?

beetje huiverig om niet de apparaten kwijt te raken als de app wordt gedeinstalleerd dus misschien dat iemand kan bevestigen dat dit zonder problemen kan ?

[EDIT] ok, heel simpel dus, gewoon installeren via de url van de test of officiele app :slight_smile:

test versie 2.1.10 werkt ook hier prima

En daar is het dan wel even belangrijk om te vermelden dat je zeker NIET eerst de oude app moet de-installeren!!

goed om te weten , dus de app verwijderen is geen goed idee begrijp ik. :laughing:

iemand ervaring mee? ik zou denken dat het wel geen probleem zou moeten zijn maar wellicht toch

Dan zal ik het nog een keer zeggen: NIET eerst de oude app verwijderen!!
Klein beetje ervaring met Homey ondertussen ja. Als je de app weg gooit gooit Homey ook alle devices weg die daar bij horen!