Probleem met sonos?

Spontaan is de flow om sonos te starten om 7:00 op radio 538 gestopt. De sonos app zelf laadt het betreffende radiostation wel.
Als ik de flow op nieuw aanmaak laad de flow de favoriete radio stations niet.
Meer mensen hier last van?

Is dit hetzelfde probleem?
https://community.homey.app/t/unable-to-group-sonos-speakers-through-homey/58218/12

Nee bij mij vind hij de speakers wel maar de radiostations niet.
Als ik een zender wil selecteren die in de ochtend gestart moet worden dan blijf de flow zoeken naar zenders maar daar blijft het bij.

Als je alleen een stream start op 1 apparaat werkt het dan wel?
Zo nee, misschien een keer de app herstarten of Homey herstarten.

Niks veranderd en “spontaan” werkt het weer.
Case closed….

Mooi dat het weer werkt.

Heb exact het zelfde probleem al een paar weken

Gevonden. Sonos deïnstalleren en opbied installeren en dan werkt het weer

Goedemorgen,

Heb hetzelfde probleem al een paar weken
Volume werkt maar favorite zender wil niet openen

Bedoel je dan de Sonos app zelf of Sonos binnen homey,

En als je de app binnen homey verwijderd moet je dan alle flows terug instellen of …

Mvg

PeElAnKa

De Sonos app op je homey. Maar probeer eerste eens te repareren

Hoe doe je dat aub, ik kan wel de Sonos app vinden en kan alleen app opnieuw opstarten, diagnose rapport verzenden, en app verwijderen

Alvast bedankt
PeElAnKa

Ga naar de speaker met het probleem
Open de speaker instellingen
Ga naar tandwiel rechtsboven
Dan onderhoud
En probeer te repareren

Hallo,

Dat wil niet werken heb ik de indruk,
Als ik dat doe moet ik bij Sonos inloggen,
maar dat duurt heel lang en gebeurd er niets,
Als ik onderbreek en opnieuw begin moet ik login niet meer ingeven en gebeurd er ook niet veel meer,

Sonos werkt normaal behalve de favorite wil niet werken,
App net geupdate naar 6.3.0 maar werkt nog steeds niet,

Ik denk dat je in de Sonos app moet inloggen maar kan dat ook nergens vinden, ik ben wel ingelogd in de originele Sonos app op de GSM

Maar als ik de Sonos app in homey verwijderd zijn dan ook alle flows weg of beschadigd

Mvg,

PeElAnKa

Vreemd. Heb het net ook even geprobeerd maar hier lukt het meteen. Wat je dan nog kan doen is de speaker verwijderen uit homey en weer opnieuw toevoegen. Dan moet je de flows nog wel even reconstrueren maar met 1 speaker lijkt mij dat te doen.
Als dat niet werkt.
Werkt de favoriet wel op een andere speaker?
Anders toch de hele Sonos app verwijderen van homey. Reboot en opnieuw toevoegen.

Bij mij werkte het radio station selecteren ook niet meer. Toen ik de Sonos app op de telefoon opende moest ik opnieuw inloggen op mijn TuneIn account. Daarna was de radio zender (Qmusic) grijs en moest ik hem opnieuw als favoriet toevoegen (de zender had nu een iets andere naam). Na dit ook in Homey aan te passen in de flow functioneerde het allemaal weer.

Goedemorgen,

blijkbaar is er nu tune in new en moet je inloggen in de Sonos app , op de gsm heb ik de app tune in ook maar daar moet je niet inloggen, ik heb blijkbaar nog geen account , zijn er andere radio stations waar je radio 2 kan luisteren zonder account, ik kan dat precies op Sonos radio niet vinden

Mvg

PeElAnKa