Wie kan mij helpen om mijn plugwise p1 meter weer te koppelen met Homey pro 2023?
Nadat mijn zonnepanelen op een andere fase zijn aangesloten (spanning van netwerk af) maakt mijn P1 meter geen contact meer met Homey. Opnieuw proberen te koppelen maar dat helpt niet. Alle apps van Plugwise verwijderd en opnieuw proberen te koppelen. Dit lukt niet. Geeft bij de originele app aan “geen nieuw apparaat gevonden” en bij een andere app geeft homey aan “out off socket”.
Ik ben ten einde raad. Wie helpt?
Geef even duidelijk aan om welke apps het gaat 
Om te weten of de P1 dongel gesloopt is of nog steeds werkt:
Is de P1 nog wel gekoppeld / Kun je de P1 nog wel koppelen met de Plugwise telefoon app?
Het betreft de app Plugwise van Plugwise B.V. en de app Plugwise Smile P1 van Robin de Gruijter.
En ja, de app van Plugwise zelf doet het wel op mijn telefoon. De plugwise is aangesloten via een ethernetkabel en alle gebruikers zitten op hetzelfde netwerk. Het heeft altijd gewerkt totdat de stroom van de meterkast af is geweest.
Via de app store kun je vinden dat Plugwise zelf per email bereikbaar is.
Vwb de app van Robin, je kunt je probleem het beste voorleggen in het app topic, Robin ziet het dan vanzelf.
Weet je zeker dat je het juiste IP adres gebruikt?
Als deze niet was gereserveerd in je DHCP server dan is het heel goed mogelijk dat de Plugwise een ander IP adres heeft gekregen: