Ondersteuning early 2016

Hallo!

Ik ben trotse bezitter van de homey early 2016.

  1. Ik vraag mij af of de ondersteuning voor de early 2016 ook eerder gaat stoppen dan de versie 2018/2019?

  2. Zijn hier door Athom ook uitspraken over gedaan?

Qua hardware natuurlijk allemaal hetzelfde maar wil graag weten wanneer mijn homey waardeloos dreigt te worden en ik over moet stappen op een nieuwere versie.

Alvast bedankt!

Gr

Daar zijn geen berichten over. Aangezien er hardwarematig weinig verschil tussen de pro versie en de early 2016 zit, behalve de chip,verwacht ik dat beiden misschien zelfs wel een gelijke levensverwachting hebben.

Het zou uiteraard kunnen dat de early 2016 eerder uit de ondersteuning zou worden gehaald(zoals bij Apple) maar gezien het bovenstaande verwacht ik het niet

1 Like

Deze thread is verplaatst naar het Nederlandstalige deel van het forum. Als je daar problemen mee hebt, neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op.
Graag aandacht voor het plaatsen in de juiste taal/categorie.

Reactie Athom support ;

Goedemiddag Wessel,

Bedankt voor het contact opnemen met Athom support!

Er bestaan geen plannen om de early 2016 versie van Homey niet meer te ondersteunen. Deze versie van Homey is gewoon te updaten naar de nieuwste firmware en apps versies.

Is er een reden waarom je je zorgen maakt dat jouw Homey niet langer ondersteund zou worden?

Met vriendelijke groet,
Best Regards,

Bas

3 Likes