Homey 2018, 2019 en de pro

Sorry ik zie door het bos homeys (2018, 2019 en pro) mijn boom niet meer. De homey pro is voor mijn gebruik en verwachtingen best duur. Heb een tiental lampen, rolluiken en Honeywell EVO home. Komt op den duur gordijnen en deur bij. Simpele flows ivm regelmatig langdurig afwezig. Ik denk aan een oudere uitvoering. Maar is dat echt wijsheid.
Voordeel is prijstechnisch, nadeel? Wordt hardware wel ondersteund? Hoe goed oid is de software in verhouding met de homey pro? Wordt deze nog ondersteund?

Hoe val ik me geen buil?
Ik klink als beetje ervaren maar ben dat niet, vergeef me dus deze vraag. Lastig om juiste spullen te kopen.

Voor software en of firmware ondersteuning zou ik er nu nog van uit gaan dat de 1 core 512 MB ondersteund blijven en genoeg members die meer dan die 20 apps geïnstalleerd hebben.

Ik denk dat ik van alle door ouderdom defect geraakte Homeys hier online tel het er mogelijk slechts enkele hooguit een tiental zijn op meer dan 20k geegistreerde gebruikers en mogelijk 10x zoveel Homeys echt verkocht.

Ik heb er ook nog 2 van draaien dus als dat voor jouw een test en begin is zou ik het doen. Je kunt altijd later een upgrade doen.