Must have apps

Goedemorgen,

Ik ben nieuw met Homey dus zou graag van jullie horen wat jullie favo apps zijn. Ik heb de standaard dingen er wel op nu zoals Hue, xiaomi, enzo maar zou graag meer willen. Welke apps gebruiken jullie??

Groeten Wouter

Ik heb er 69 draaien op 1 Homey. Wil je ze allemaal weten?

chrome_2020-08-27_09-47-30

1 Like

als ze interessant zijn voor een beginner als ik? Zekers :slight_smile:

Ok, hier is de eerste dan.

1 Like

Ow, en voor het geval je deze nog niet wist. :wink:

jezus 69? ik heb er pas een aantal verwijderd omdat homey langzaam werd.
zit dus duidelijk ergens anders in. dus kan ik er nog wel een paar bij doen :smile:

1 Like

Bij Athom zeggen ze ook dat je er niet meer dan 20 op moet zetten omdat hij anders sloom KAN worden. Ik heb daar nooit zo in geloofd. 69 apps (ik heb er al meer op gehad maar die weer verwijderd) met 175 apparaten en 700+ flows op een early 2016 model gaat best hier.

1 Like

Damn wouw zo veel flows!! i like!!! Er is nog heeeeeel veeeeeel te ontdekken dus voor mij :).

Die pagina met alle aps er op kende ik nog niet. Dus top dank je wel!

Das alleen de Community App-Store (gemaakt door @MaxvandeLaar) . Athom heeft er zelf ook 1.

1 Like

Volgens mij is het interessanter om te weten welke apps je leuk aan elkaar kunt knopen met flows…

Blader door alle apps heen, kijk of je apparaten, diensten en functies herkent. Installeer en test. Dat is redelijk standaard toch. Ik heb de halve AppStore geïnstalleerd en vervolgens daar de helft weer van verwijderd.
Heb er nu 26.

1 Like

Idd! Maar ik dacht laat ik gebruik maken van ervaringsdeskundigen. Uiteraard ga ik zelf lekker spelen met alle aps

Shelly voor betaalbare Wifi inbouwschakelaars, dimmers en rolluikschakelaars. Werkt echt perfect. Tevens Heimdal voor alarm, en Fibaro voor sensoren.

1 Like

Zijn er Must have apps? Als ik iets verzin wat ik graag wil met homey dan ga ik zoeken in de app store naar de mogelijkheden en kijk ik wat ik nodig ben. Ik werk bijvoorbeeld veel met timers dus heb ik een app nodig die me daar in voorziet. Ik heb een samsung TV en zoek dus een app die iets met mijn Samsung TV kan. IK heb Somfy gordijnen dus zoek ik een app voor mijn Somfy gordijnen…

Dank dat dit een betere benadering is :wink:

1 Like