Milight reageert niet meer na stroomstoring

Ik heb een Milight iBox Wifi V6 lampje wat al mijn Milights aanstuurt (GU10 spotjes) Deze is gekoppeld aan Homey. Dit werkte goed (heb wel een paar issue’s, ik kan namelijk niet meer dan 4 groepen koppelen terwijl de iBox 8 zou moeten kunnen aansturen, maar daar gaat het nu even niet over)

De stoppen waren gesprongen waardoor De Homey, Router / Modem, en iBox waren uitgeschakeld. Helaas na het herstarten kan ik de lampen niet meer bedienen met Homey. Ik kan de lampen echter wel bedienen met de MiLight App.

Mijn vermoeden is dat de iBox een ander IP adres gekregen heeft van de router. Maar ik kan nergens in de instellingen vinden van de Homey App wat het ip Adres van de iBox zou moeten zijn. Maar misschien werkt de Homey app helemaal niet op basis van ip adres ofzo.

Wat ik echt even zou willen voorkomen is alle lampen verwijderen en opnieuw toevoegen. Dit zou een hele lijst aan flows breken, en ik heb niet echt heel erg veel zin deze opnieuw te maken moet ik zeggen. Daarbij zou ik niet weer dit probleem willen ervaren bij de volgende stroomstoring.

Als het een ip adres probleem is, is er ergens de mogelijkheid te achterhalen naar welk ip adres Homey de signalen naar toe stuurt? Dan kan ik dit ip adres waarschijnlijk opnieuw toewijzen aan de iBox.

Iemand een idee?

app herstarten helpt ook niet??

Wat voel ik mij stom nu. Het werkt weer!
Eerste advies van elke helpdesk “opnieuw opstarten” haha. In alle eerlijkheid, ik ben nieuw met Homey, en ik wist niet dat je apps opnieuw kon opstarten.

Vraag mij toch af wat het probleem was met de koppeling.