Livarno - Homey Pro 2019

ik heb al maanden Lild LED lampen op mijn Homey Pro 2019. Na een stroom storing werkt een aantal wel en aantal krijg ik niet meer gekoppeld., Ook een paar silvercres lidl smart sockets niet. Krijg melding “het toevoegen duurde te lang geen apparaat gevonden” ik ben al paar dagen bezig … krijg het niet voor elkaar. Wie heeft tips ?

First of all, welcome to the Homey Community!

To make sure you are aware of the forum rules, please read the Welcome to the forum! post here.

Allereerst welkom op de Homey Community!

Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Backup terugzetten van vóór de storing?
Homey herstarten?
Laat eens een screenshot zien van https://tools.developer.homey.app/tools/zigbee?
Waar pair je die apparaten? Op hun positie, of juist vlakbij Homey (een paar cm)?

Ik vind het wel apart dat een stroomstoring een aantal zigbee verbindingen eruit gooit.

Hoi op 1,5 meter van de Homey pro.
Ik heb geen back ups ben nog niet zo lang actief met smart gebeuren. Rare is dat het vnl bij Livarno / lidl spullen is . een klik aan klik uit smart socket werkte direct.

Probeer eens het volgende:
(Start Homey op je mobiel)
Ga naar apparaten.
Klik op desbetreffende sensor/plug.
Ga naar instellingen en klik op onderhoud of repareren.
Volg de instructie.
Ook dan kan Homey aangeven dat het te lang duurt maar vaak is hij dan wel gekoppeld.
Succes.

Hoe dan ? De lampen en de 2 sockets zijn iit mijn lijst al

Rare is dat ik 1 zelfde socket wel
Werkend heb.