Levering of activering Advanced Flow - Helpdesk

Hoi,

Vorige week vrijdag heb ik advanced flows gekocht.
Behalve dat ik een mailtje heb gehad dat mijn order is confirmed gebeurt er niets.

Ik heb nu 3 keer gemaild naar het info adres, maar er komt geen enkele reactie. Een ander mailadres is op de site niet te vinden.

Ik snap ook niet zo goed hoe het kan dat ik überhaupt op een code zou moeten wachten, je zou toch verwachten dat die automatisch verstuurd word nadat de betaling binnen is?

Heeft iemand een idee waar ik dan naartoe kan mailen om contact te krijgen met Athom?

Je krijgt geen code. Je moet Homey updaten naar de laatste versie en dan zou je via de browser (op pc/Mac) op my.homey.com advanced flows moeten kunnen maken.

Het is wat onduidelijk idd. Ik had Homey al geupdatet naar firmware v8.x.x en direct na de bestel bevestiging kon ik voor Adv.flow kiezen ( → kan niet via mobiele app).
Screenshot from 2022-07-10 00-13-16
Ik vermoed dat Athom er vanuit gaat dat iedereen auto-update ingeschakeld heeft.

Support kun je contacten via
https://support.homey.app/ en scroll naar beneden tot je “Customer Service” ziet.

Al het bovenstaande was me duidelijk. Ik heb ook éérst de update gedaan en daarna de aankoop.
En - toeval of niet- vandaag werkt het.
Ik heb wel vanmorgen mn laptop herstart, wellicht dat er toch iets in de browsercache was blijven hangen ofzo.

Blijf ik wel vinden dat het proces niet goed in elkaar zit. In het mailtje staat " We’ll let you know when it ships and is headed your way. " Dus ik verwacht nog een mail waarin staat dat ik het kan gebruiken, en op mail wordt helemaal niet gereageert.

Genoeg gezeurt, ik kan aan de gang :yum:

Klopt dat zal een standaard tekst zijn voor aankopen in de shop, maar gaat idd niet op voor Advanced Flows natuurlijk. Denk dat je daarnaast de pech had dat er bij jou iets bleef hangen, bij de meeste gebruikers werkt het instant vermoedelijk. Bij mij ook…
Have fun!

Het grootste deel shop was ingericht op fysieke hardware leveren. Zullen ze nog moeten aanpassen.

Ik heb AF als developer ontvangen en alleen daar email over gehad maar niet gehoord dat er na betaling een email komt.
Je kunt hier Mijn apparaten | Homey zien dat het geleverd is.

Info staat zover ik weet nergens als support emailadres genoemd.