Led ring weer

Hallo allemaal.

Ik gebruik altijd de ledring van Homey op de weer stand staan. nu is de weer stand hetzelfde als spectrum geworden opeens?

Nog meer mensen die hier last van hebben?

Bij mij gebeuren weinig dingen “opeens”

Toch is het zo haha. Want het gebeurt ook als ik hem gewoon met de hand erop zet. Mijn ring deurbel deed het na de update ook 3 dagen niet. En letterlijk opeens deed hij het weer…

Mijn Homey, op fw versie 3.1.0 met een uptime van 189 dagen, 69 apps installed met 541 flows doet niks zomaar.
Ow, en 178 devices aangesloten.

Top info… Ik vraag alleen of er nog meer mensen zijn bij wie de ledring op de stand ‘weer’ staat deze toch spectrum weergeeft. Vinkje staat ook gewoon netjes in de app op weer stand. Wil alleen kijken voor ik het meld bij athom of meer mensen er last van hebben.

Hoeveel homeys, apps, flows, huisdieren etc jij verder hebt is niet heel interessant naar mijn mening beetje rare reactie op een normale vraag…

Hahaha dat sowieso xD

Ok, normaal antwoord dan:
Als je Homey niet met internet verbonden is gaat je screensaver automatisch naar spectrum ipv weer.
Zou dat bij jou het geval kunnen zijn misschien?

Haha kijk :stuck_out_tongue:

Men webhooks komen gewoon binnen. Kom gewoon aan de app zowel intern als op 4g. Developer page laat ook niks geks zien. Beetje vaag weer haha

Heb hem ook al ptp gegeven voor de zekerheid.

Miscchien omdat Homey op dit moment niet (goed) de weersinformatie kan opvragen…
#Athom Server Status:

"Our 3rd party Weather information provider has not renewed their SSL certificates in time.

Weather information might be temporarily unavailable. This might affect the Weather screensaver, or weather information on Homey.ink."

Oww dat zou hem natuurlijk wel eens kunnen zijn. Waar heb je deze info eik vandaan?

Bedankt voor het antwoord!

http://developer.athom.com/status

Thnx weer wat geleerd!

Laat hem smaken !

1 Like

Ik heb er beeld bij hoe je de schuimkraag zo mooi kreeg…!!!
Proost!

1 Like