Koppeling met vanderbilt/spc

Sinds afgelopen week heb ik de koppeling met een Vanderbilt /Spc inbraakmeldsysteem werkend. Dit dmv de Lundix SPC bridge. Nu heb ik het probleem dat ik de draadloze magneet contacten niet kan toevoegen in apparaten, worden deze niet ondersteund?

Mijn glazen bol is net naar de APK :grimacing: Het is handiger als je je vraag even meer info meegeeft, zoals het merk en protocol (wifi/zigbee etc) van die magneet contacten…
En in de app store kun je heel eenvoudig zoeken op merk / model / protocol / toepassing.
Dan is er ook nog de community appstore om in te snuffelen :upside_down_face:

Sorry, inderdaad niet duidelijk genoeg. Het is een draadloos magneetcontact op de spc centrale. Dus van het merk van der bilt/spc. Alle overige zones zijn zichtbaar in de app, behalve die. Is helaas verder op het forum niks te vinden volgens mij

Thanks. Ik heb ook even gekeken, het merk staat idd wel in de app store, maar er zijn geen support links beschikbaar.

Ik heb op github de broncode van de app gevonden, wellicht kun je via daar contact opnemen met de ontwikkelaar, wie weet!

https://www.lundix.se/

Na contact met Goran, probleem verholpen. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Lijkt erop dat nieuw aangesloten componenten op de spc centrale alleen zichtbaar zijn na een nieuwe installatie van de app. Goede ondersteuning van de ontwikkelaar van de spc bridge, ook tijdens de installatie.

1 Like