Knipperlicht

Dit is een ja/nee variabele die je zelf aan kunt maken. En de naam kun je dus ook zelf kiezen.

Hetzelfde geldt voor de timer. Het makkelijkste begin je met THEN ‘start of vervang timer’. Als je ‘kies’ aanklikt zie je bestaande timers, maar je kunt ook een nieuwe naam intikken. Als je dat gedaan wel even ‘nieuw’ aanklikken. Dan looptijd en eenheid kiezen. Flow bewaren en kaartje starten. Daarna kun je bij de WHEN en AND bij ‘kies’ de aangemaakte timer als bestaande timer selecteren.

Dank je Wim, ben net begonnen om zou schermbediening na te maken. Ga het proberen.

Bedankt.

Ben bezig geweest Wim, maar lukt niet helemaal. Kan bij chronograph de “Timer loopt niet” niet vinden? Afbeelding 01
Heb nu de start gemaakt bij de flow zonnescherm in/uit Afbeelding 02
Of kan ik hem het beste ergens anders starten?
De timer zonnescherm in/uit kan je die ook nog ergens veranderen, of kan dat alleen maar als je een nieuwe timer maakt, met het proberen is het namelijk gemakkelijker als het iets sneller gaat. Heb nu een paar lampjes aan de schermbediening hangen.
In een eerdere mail had je het over de bovenste trigger zal niet doorlopen zolang de timer loopt, houd dat in, dat als het opeens gaat waaien het scherm niet naar binnen gaat als de timmer loopt?

Hoop dat je nog wat tips wilt geven.

Met vriendelijke groet,
Hans

afbeelding 02.jpeg

Je kan bij veel AND-cards en THEN-cards rechts klikken en ‘omkeren’ kiezen. Doe je dit bij ‘timer XX loopt’ dan wordt het ‘timer XX loopt niet’.

Door te klikken op ‘15’ of ‘minuten’ het aantal of de eenheid aanpassen.

Klopt. Ik had daar na het posten ook aangedacht:

Ik heb een ‘bypass’ toegevoegd voor het geval het tijdens die 15 minuten plotseling hard gaat waaien>

Dank je wel, weer een boel geleerd vandaag. Ga van de week weer verder.