Klikaan klikuit draadloze deurbel ACDB - 7000AC in Homey heeft een vervelende storing

De deurbel van klikaanklikuit set ACDB - 7000AC in Homey opnemen gaat goed.
Maar deurbel geeft constant valse meldingen ( soms wel drie keer in twee minuten)
Een flow gemaakt dat als erop de drukker wordt gedrukt, dat Homey een licht signaal geeft, en zegt dat er iemand voor de deur staat ( werkt prima ).
Eerste gedachte is dat de signaal gestoord zou worden door de buren, maar als ik een valse melding van de bel krijg staat er niemand in de straat aan te bellen.
Weet iemand wat er aan de hand is en een oplossing voor weet?

ik neem aan dat je de ACDB-7000A Remote bedoeld?
Ik heb ook een ACDB-7000A Remote en geen problemen.
Heb je de ACDB-7000A Remote ook op je ACDB-7000C ingeleerd en gaat die dan ook af?

Lijkt er op of iemand in de buurt dat signaal gekopieerd heeft een dan afspeelt?

Als dat zo is, is dat natuurlijk niet te voorkomen met een onveilig signaal als KAKU.

Bedankt voor de reactie. De ACDB-700A remote is niet ingeleerd op ACDB-7000C
Zal morgen de ACDB-7000A remote aan de deurbel ACDB - 700C te koppelen ( zoals het eigenlijk ook bedoeld is)
Zonder tussenkomst van Homey, moet misschien wel een vertraging in de flow zetten.
Anders praat Homey en de ADB - 7000C deurbel tegelijk.
Laat nog weten.

De ACDB-7000A remote is gekoppeld aan de deurbel ACDB-7000C.
Zoals verwacht geen storingen of problemen.

Alleen op het moment dat ik de deurbel ACDB-7000C in Homey wil plaatsen geeft deze valse meldingen van de deurbel.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?