Ik heb een Eufy deurbel. Werkt prima met Homey.
Nu wil ik een oude ACDB-7000A chime van KAKU gebruiken als extra bel op de eerste verdieping.
De flow zou dan worden dat als er op de Eufy deurbel gedrukt wordt dat Homey de ACDB-7000A de opdracht geeft om af te gaan.
Het koppelen met Homey van de chime werkt prima. Maar zodra de ACDB-7000A gekoppeld is aan Homey blijft deze met enige regelmaat afgaan terwijl er niet aan de voordeur gebeld wordt, sterker nog: Ik heb de bijbehorende flow nog niet eens aangemaakt.
Het lijkt wel of Homey zelf uit eigen beweging om de pakweg 30 seconden een signaal stuurt naar de 7000A.
Ik heb drie van die chimes en alle drie vertonen ze hetzelfde gedrag zodra ze gekoppeld zijn.
Is dit herkenbaar voor iemand ?
BTW: Als ik de chime weer koppel aan de oude drukker van KAKU werkt het prima.
De 7000Aβs zijn dus zelf niet defect.
Dus als je je Homey een tijdje met Alu folie omwikkeld (of gewoon van stroom haalt), gaan de belletjes dan niet af? Of nog steeds?
Want normaliter doen apparaten, als Homey, niets uit zichzelf.
Zie je in de mobiele app, bij de Trust Smart Home app geen βrareβ flows staan misschien?
@Rmb
Nee, dat kan niet.
Ik constateer het probleem ook wanneer ik in de ruimte ben waar de Homey staat en daar hangt geen sensor. Bovendien zit de 7000A nog niet in een flow dus kan een sensor hier ook geen trigger zijn
@Peter_Kawa : Eens dat Homey niets uit zichzelf zou gaan doen. Enige wat ik mij kan voorstellen is dat de KAKU/Trust app op de Homey in dit geval iets anders op 433Mhz staat aan te sturen waar die 7000A dus last van heeft.
En een flow kan het niet zijn; De 7000A zit nog nergens in een flow opgenomen.