Kan FIBARO Walli Switch Dubbele Schakelaar Wit Z-wave Plus ook andere apparaten dan lampen schakelen?

Mijn badkamer wordt binnenkort wat opgeknapt. Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om mijn elektrische installatie (vloerverwarming, licht en ventilator) aan de Homey te koppelen.
Voor de vloerverwarming heb ik een Heatit thermostaat en voor de verlichting en ventilator wil ik de Walli dubbele schakelaar gebruiken. In de gebruiksaanwijzing lijkt naar voren te komen dat er alleen verschillende lampen geschakeld kunnen worden. Ik zou ook graag de plafondventilator willen schakelen (23o volt/8 watt). Kan iemand mij vertellen of dat gaat lukken, of dat ik dat anders moet gaan oplossen.
Alvast mijn dank voor je reactie.

Rob

Dat kan als je deze apparaten in de flow mee neemt

Via Homey kun je met gekoppelde schakelaars alles aansturen wat aan/uit te zetten is en gekoppeld is met Homey.
Vb. Een zwave schakelaar kan een wifi plug schakelen, of een zigbee lamp, of een KaKu plug etc.
Wat je in de gebruiksaanwijzing hebt gelezen gaat waarschijnlijk over directe β€˜associaties’, d.w z. een lamp / lampen rechtstreeks met de schakelaar verbinden, zonder tussenkomst van Homey

Dank voor de reacties. Het werkt inderdaad. :smiley: