Ik heb een KAKU wandschakelaar WST-8800, enkele knop, instelbaar met twee van die wieltjes om A1, B2, C3 etc te configureren.
Het lukt mij niet deze volledig in Homey Pro 2023 te integreren. Het AAN signaal wordt wel gezien; het UIT signaal wordt niet gezien. Sterker nog, het UIT signaal wordt afgehandeld als een AAN signaal.
Ik heb dit geconstateerd door middel van twee flows: eentje die op AAN zou moeten reageren en eentje die op UIT zou moeten reageren.
De KAKU ontvangers die rechtstreeks met de WST-8800 zijn gekoppeld, reageren correct op het UIT signaal.
Ik heb het volgende geprobeerd zonder het gewenste resultaat:
*) reset Homey Pro
*) PTP Homey Pro (> 10 minuten zonder spanning)
*) nieuwe batterij in de WST-8800
*) WST-8800 aangemeld bij een KAKU repeater
*) WST-8800 geconfigureerd voor een andere code (en daarmee ontkoppeld van actieve ontvangers)
Heeft iemand nog ideeen hoe ik dit aan de praat kan krijgen?
Ik heb dat geprobeerd te ondervangen door de WST8800 aan te melden bij mijn KAKU repeater. Deze hangt halverwege mijn schakelaar en de Homey. Die repeater werkt goed met andere schakelaars die nog een verdieping lager zitten.
Daarnaast: het UIT signaal van de schakelaar komt blijkbaar wel door: de Homey reageert maar op de verkeerde manier.
Ik heb het zelfde probleem met de WST-8700!!!
Ik heb al eens twee keer eerder gemerkt dat bij een update van de app de AAN en UIT waren omgedraaid. Dit is nog gekker. Kennelijk zit het toch niet helemaal lekker.