Kaku 7.1.0

Vandaag is de KAKU app geüpdate, en nu zijn alle dimmers aan het knipperen en lichtelijk aan het dimmen. Heel vervelend.
Is er een manier om de vorige versie van de app weer te installeren?
Misschien is het handig om het automatisch updaten van apps maar uit te zetten.
Maar heb eigenlijk ook weinig zin om elke app uit te pluizen of het wel werkt na een update.

En waarom zou je de app updaten terwijl het allemaal goed werkt dan? Of wil je gewoon (net als vele anderen) de “ nieuwste versie” hebben?

1 Like

Ik had daar nooit over na gedacht. Meer de gedachte van, nieuw is (bijna) altijd beter. Maar dat is dus niet zo in dit geval.
Is overigens pas de eerste keer in een jaar homey dat ik last heb van een update.

Tip van de dag: zet ALLE automatische updates uit!
Scheelt een hoop ellende. Als je een keer een app of Homey zelf wil updaten dan kan je eerst uitzoeken/afwachten of de update wel werkt zoals je zelf zou willen!

Net maar gelijk gedaan.
Maar terug naar de vorige versie is denk niet mogelijk?

Nee, daar heb ook om gevraagd dat mogelijk te maken, maar daar werd niet op ingegaan. Zelf kan ik niet meer zien of de problemen voor mij opgelost waren. Ze hebben me nooit gevraagd opnieuw te testen, maar ik had inmiddels ook al de handdoek in de ring gegooid en alle KAKU vervangen door Fibaro. Ik heb alleen nog twee deurbellen over en twee smart plugs waar ik pas met kerstmis van ga ontdekken of ze nog werken.

Zie ook mijn reactie in Update KlikaanKlikuit over een mail die ik van ze kreek naar aanleiding van meldingen die ik had gedaan van problemen met versie 7.0.0

Bij mijn ook de dimmers die een eigen leven gaan lijden, ivm dom flow die ik start.
Om de 2sec 5% om hoog .maar dit werkt dus nu niet meer goed